dimecres, 1 d’agost del 2012

Soci de la setmana (III) Pep Botifoll

Continuem amb el tercer capítol d'aquesta nova secció del soci de la setmana, i ho fem amb el soci Pep Botifoll.
La fotografia m’aporta calma, senzillesa, tranquil•litat i bellesa… Aquestes emocions són les que em porten de tant en tant a agafar la bossa i sortir a deixar-me seduir per les fotografies que sorgeixen a cada moment.
M’agrada, sobretot, sortir sol a tirar fotos, endinsant-me mica en mica en l’espai que m’ha captivat per aquella ocasió: principalment espais urbans a primeres hores o a capvespres, espais de natura, accions quotidianes de la gent... Tanmateix, les sortides de la secció fotogràfica d’Arbúcies em donen aquell espai d’intercanvi que és la meva formació constant on dono i rebo dels meus companys i companyes, i on puc disfrutar de tirar fotos en grup.
Deu fer actualment uns cinc anys que vaig descobrir aquesta afició i el meu equip fotogràfic es basa en un cos Nikon, i en dos objectius dels quals trec molt de suc: un 18-55 mm i un 55-200mm. Fa pocs dies m’ha arribat l’última adquisició, un flash sb910, el qual m’amplia camí per les properes fotos a fer. Us deixo unes de les fotos que més apreci els tinc... que les disfruteu...

1 comentari:

Nubocu ha dit...

Quin nivell!!! Molt bé Pep i Esther, no tinc paraules pels vostres molt bons treballs.